2009/02/24

(人*・ω・)★=Feb. 20=★(・ω・*人)

今日のヤングライフで、
本当は外で雪だるまでも作ろうかなぁっと思っていたけど、
雨が降ってしまったので㊥でドッチボールをしました☆
礼拝堂とゆう限られたスペースでやりましたぁ♪
For this Young Life, we were planning on making a snowman outside,
but it rained on us so we played ドッチボール inside.
はじめのジャンプボール☆(≧∇≦pp)
The jump ball =]
全員アウトになるまでやりましたぁ
最後に①人だけ残されてたけどがんばってましたよ(。・∀・。)ノ
We played till all were out. Even though there was only one person left,
they played hard for thier team!!
女子がボールヵラ逃げる方法→飛ぶ★☆⌒ヽ(´ε`●)´з`)ノ⌒☆★
This is how the girls got away from getting hit by the ball: by flying XP
次にやったのが『パスゲーム』でしたぁ♪
みんなで輪になり、ランダムにあるモノ〈例〉リンゴ・トイレットペーパー・
ぬいぐるみ ・コーヒーカップなどを隣の人に落とさないよーに渡します。
もし、何か落としたらアウトになり、輪から外れますが、
隣の人に渡すモノの数は変わらないので
ドンドン渡すのが大変になるとゆうのでした━━ヽ(゚∀゚*)ノ━━
Next we did the "passing game"which you pass some random things
like an apple, toletpaper, a stuffed animal, a cofe cap to your right.
If you drop anything you're out, but the number of things stay the same!!
So every time someone's out it gets harder and harder not to drop things.
簡単そうなゲームに思うヵモしれないけど、
以外に人ってモノ落とすもんですよ(★´Д`人゜Д`★)
It sounds like a easy task,
but people do brop things pretty often!!
今週はノノカの誕生日だったので
みんなでHAPPY☆BIRTHDAY歌って、ろうそくフゥーして、
チョコケーキをみんなでいただきました♪
This week was Nonoka's birthday,
so everyone song happy birthday, she blow her candles out,
and we had chocalate cake together =D
人数多かったので、ケーキ②コ作ってもらいましたぁ♪
ついでに、チョコケーキってのはノノカのリクエストでしたヽ(★`・ω・)ノ
めっちゃうまかったです☆毎日誰かの誕生日だったらいいのに・・・♪
we had 2 cakes caease we had lot's of people.
The chocalate cake was Nonoka's request!!
It was delicious:] We should have birthdays more often XP
男女に分かれて『ハレルヤ、主をほめよ』を歌い?!叫び?!ましたぁ笑”
はじめの方はちょっと恥ずかしがってたけど、
最後には『もう①回!!』ってゆうほど楽しんでました☆
We song "Hallelujah, Praise He the Lord".
First they were a little shy about it, but then they really got into it,
and they wanted to keep singing=]

それから⑥人の奏楽者によりOne Wayを歌いました(☆´∀`)
ケースケが初ベースデビューしましたよ♪しかも、うまかったし☆
Then we had 6 people on instuments playing One Way!!! XD
It was Keisuke's first time playing the bass at Young Life,
and he sounded good =]
アンナが証をしてくれました♪
自分がかなりの心配性でイエス様にいつも頼っていたことを聞きました。
エミリが先週に続けて罪について1コリント5:9~11と
黙示録21:8から話してくれました。
自分でこのぐらいなら別にいいんじゃない?!と
自分で罪の線を引くんではなく、聖書にちゃんと書いてある通り、
罪は罪と意識しないといけないし、真理の的からはずれてはいけません。
This time Anna did her testimony about how God helped her though her worries.
She used to worry about amall things like when she was walking home,
but because God was with her she was able to cope these worries.
Then Emily talked about sin from Colossians5:9~11 and Revelation21:8.
Some people try to draw their own line for what they think sin is,
but only God can decide what sin is and it says it clearly in His word.
We can't live with what we think is okay, but we should live by God's standdards

4 comments:

Anonymous said...

久しぶりにやったドッチたのしかたぁ☆
ケースケのベースうまかた♪
ハレルヤ主をほめよ、おもしろかた☆
ケーキおいしかた♪

Anonymous said...

みんな たのしそうやな

ノノカ お誕生日おめでとう!

Anonymous said...

ドッチボールかなり怖かった
星の声大きかった・・

Anonymous said...

マイカ&マサト、コメントめっちゃどーも☆
このコメントでまぢやる気もらっちょる♪